درد دل رهبر انقلاب با امام زمان(عج) در نماز جمعه ۲۹/۳/۸۸

kntoosi,آیت الله العظمی خامنه ایسخن آخر ...
ای سید و مولای من!   


من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی دارم که این را هم خود شما دادید که همه این ها را فدای انقلاب و نثار شما می کنم. سید ما و مولای ما، برای ما دعا کن که صاحب این انقلاب شمایی.

تشکیل سومین جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم

سومین جلسه شورای فرهنگی دانشکده علوم راس ساعت ۳۰/۱۱مورخه ۱۸/۰۳/۸۸روزدوشنبه درمحل دفترریاست وباحضوراکثریت اعضاءتشکیل گردیدودرباره مسایل جاری فرهنگی دانشکده تبادل نظربه عمل امد

ثبت نام اعتکاف دانشجویی شروع شد

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در مسجد النبی(ص)دانشکده برق برگزار خواهد شد.  

جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۶/۳/۸۸ به دفاتر نهاد مراجعه نمایید، یا باشماره 88881054 ---88468061تماس بگیرید.

مبلغ ثبت نام برای دانشجویان 5000تومان وبرای فارغ التحصیلان10000تومان می باشد.

ثبت نام اردوی زیارتی راهیان رضوی

با توجه به ظرفیت محدود جهت ثبت نام در اردوی زیارتی راهیان رضوی هرچه سریعتر به دفاتر نهاد مراجعه نموده ویا قسمت در خواست شرکت در برنامه را پر کنید. 

زمان رفت : ۸/۴/۸۸ ساعت ۱۵ 

زمان برگشت : ۱۱/۴/۸۸ ساعت ۲۳

نامزدهاى محترم توجه داشته باشند

بنده که از همه‏ى این آقایان اوضاع کشور را بیشتر میدانم و بهتر خبر دارم، میدانم که بسیارى از این مطالبى که بعنوان انتقاد درباره‏ى وضع کشور و وضع اقتصاد و اینها میگویند، خلاف واقع است

ادامه مطلب ...

ویژه شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)

منابع شیعه و سنی در زمینه شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام مطالبی اعم از تاریخی و روایی ذکر شده است که در این مطلب اجمالا به آن می‌پردازیم.

سلیم بن قیس می‌گوید:

از ابن‌عباس شنیدم که می‌گفت: چون بیماری حضرت فاطمه علیهاالسلام شدید شد، علی‌علیه السلام را طلبید و فرمود:

"وصیت می‌کنم تو را که بعد از من با امامه دختر خواهر من زینب ازدواج کنی و تابوت مرا چنانچه ملائکه برای من وصف کردند، بسازی، و نگذاری احدی از دشمنان خدا در[تشییعٍ] جنازه من حاضر شوند. 

ادامه مطلب ...

اخباردانشکده علوم

تشکیل اولین جلسه هیت امناءنمازخانه دانشکده علوم دردفترریاست دانشکده علوم وباحضورکلیه اعضاءاصلی وعلی البدل تشکیل گردیدوتصمیمات خوبی اتخاذ شد.

ادامه مطلب ...