اهدای خون

به مناسبت روز دانشجو  

دفتر نهاد و بسیج دانشجویی دانشکده هوافضا با دعوت از هلال احمر برنامه اهدا خون را برگزار می نماید امیدواریم با استقبال اساتید ودانشجویان وکارکنان مواجه شویم 

زمان روز سه شنبه 18 آذر  

نمایشگاه نرم افزار

        نمایشگاه نرم افزار وcd در دانشکده هوافضا از تاریخ 18 /8   الی  27/8 بر گزار شد.  

                استقبال دانشجویان باعث دلگرمی برگزار کنندگان بود.

 

   

 

شهادت امام جواد علیه السلام

                        

                    به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام

در حضور پرچم مطهر حرم حضرت سید الشهدا(ع)

مراسم زیارت عاشورا برگزار شد.

    زمان بعد از اقامه نماز ظهر وعصر سه شنبه 26/ 8/ 88

برگزاری مراسم مصیبت خوانی به مناسبت شهادت امام جواد(ع)

درروزچهارشنبه مورخه 27/8/88 بعدازنماز ظهروعصر مراسمی به مناسبت شهادت حضرت امام جواد (ع)سلام باحضور دانشجویان وعلاقه مندان به آن امام معصوم برگزار گردید دراین مراسم مسئول نهاد به اجرای برنامه مصیبت خوانی پرداخت .

تشکیل دومین جلسه هیات امنای نمازخانۀ دانشکدۀ علوم

درتاریخ 25/8/88 روزدوشنبه از ساعت 10.30 الی11.45 دومین جلسۀهیئت امنای نمازخانۀ دانشکدۀ علوم در دفتر ریاست وباحضوراکثریت اعضاء تشکیل گردیدد وضمن ارائه پیشنهادات جدید درمورد بهسازی وزیباسازی نمازخانه موادی نیزبه تصویب رسید.

بختم باز نمی شود

دخترى هستم 22 ساله و هر زمانى که خواستگار برایم مى‏آید یا من او رانمى پسندم یا مهرش به دلم نمى‏افتد و یا...به هر صورت تا به حال چند خواستگار خود را رد کرده‏ام. وقتى مشکلم را به دوستى گفتم دعاى محبت برایم تجویز کرد که آن هم فایده‏اى نداشت پس از آن گفتند کسى در همسایگى است که بخت شما را بسته است و هر چه مى‏تواند به خواستگاران از بدى شما مى‏گوید که دعاى زبان‏بند براى حل مشکل به من تحویل شد، چند جور دعاى دیگر هم براى این کار افاقه نکرد. هرکسى به من مى‏رسد مى‏گوید فلانى عقد نکرده ازدواج نکرده و... حالا بگویید من چه کار کنم تا بختم باز شود؟

   

ادامه مطلب ...

کاری کن به وعده‌هایت ایمان بیاوریم...

ما را درباره روزی، امتحان کردی و ما ناامید شدیم و یادمان رفت که تو روزی دهی. ما را درباره طول عمر، امتحان کردی و ما به آرزوهای دراز افتادیم.

ادامه مطلب ...