شب های توبه وشب های قدر

 

فرارسیدن سالروزشهادت مولی متقیان حضرت علی (ع)خدمت تمامی عاشقان ودل سوختگان آن حضرت تسلیت باد. 

مسابقه کتابخوانی

همزمان باولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)مسابقه کتابخوانی تدبردرقرآن کریم تفسیرسوره یس در روز سه شنبه مورخ ۲۵/۰۵/۹۰بین کارکنان دانشکده عمران ونقشه برداری دردفترنهاد رأس ساعت ۱۱صبح برگزار گردید.

ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام گرامی باد

امام حسن(ع) چشمه‏ ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست. ماه رمضان چون صدفی می‏ماند که گوهر بسیار گرانبهایی را در سینه خود دارد و بر خود می ‏بالد و بر ماه‏های دیگر می‏نازد. امام مجتبی(ع) همچون ستاره ‏ای درخشان در این ماه نورافشانی می‏کند. امروز منزل رسالت غرقِ شادی و سرور و دل پاک خاندان عصمت از این فرزند با برکت خشنود است.

ای خاندان رسالت و امامت، فرخنده میلاد امام حسن مجتبی(ع) را به تمامی شما انوار پاک تبریک می‏گوییم.

امام خامنه ای :حرکت علمی در کشور هدف اصلی ترور ها

رهبر معظم انقلاب در دیدار پر شور دانشجویان:

امروز یکی از سیاستهای استکبار، ترویج برنامه ریزی شده ابتذال در جامعه و در میان جوانان است، بنابراین باید با این طراحی دشمن، مقابله صحیح شود.


رهبری به تشکلهای دانشجویی چند توصیه کردند. نگاه جبهه ای به فعالیت دشمنان انقلاب و اسلام نخستین توصیه ایشان در این زمینه بود.


امام خامنه ای افزودند: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران در روند مقابله با ایران اسلامی، به صورت به هم پیوسته و جبهه ای عمل می کنند و با نوعی تقسیم بندی وظایف در چارچوب یک طرح کلی، به فعالیتهای جبهه ای برضد انقلاب مشغولند که اگر این واقعیت از سوی تشکلهای دانشجویی درک شود در عمل به وظایف انقلابی، کمک فراوانی به آنها خواهد کرد.


امام خامنه ای تشکلهای دانشجویی را به کارهای فکری و فرهنگی برنامه مند، هدفمند و عمیق توصیه و خاطرنشان کردند: در شرایط فعلی مجموعه های دانشجویی باید توجه و توان خود را به سمت کارهای عمیق فکری و تحقیق در زمینه مسائل کلامی، اخلاقی، تاریخی، مسائل انقلاب و مسائل گوناگون کشور معطوف کنند.

ایشان تأکید کردند: در مورد مسائل سیاسی هم باید کارهای عمیق و به دور از احساسات انجام شود.
پرهیز از ابتذال فرهنگی و اخلاقی یکی دیگر از توصیه های رهبر انقلاب اسلامی به تشکلهای دانشجویی بود.


بازدید مسئول نهاد دانشگاه خواجه نصیر از طرح ضیافت

حجت الاسلام والمسلمین نبی الله فضلعلی مسئول نهاد دانشگاه خواجه نصیر در دوره آموزشی ضیافت اندیشه تکمیلی که درمشهد مقدس برگزار میگردد در جمع دانشجویان حاضر شدند.  

 این دیدار که روز ۲ شنبه ۱۷/۵/۹۰صورت گرفت ایشان در جریان وضعیت کلاسها و نحوه آموزش و کیفیت و کمیت دوره قرار گرفتند.  

همچنین ایشان ملاقاتی نیز با حجت الاسلام والمسلمین قریشی معاونت سیاسی فرهنگی نهاد مرکز داشتند. 

گفتنی است جلسه ای نیز با حضور ایشان با  تیم اعزامی از دانشگاه برگزار گردید که هر یک از دانشجویان مباحثی را مطرح کردند. 

لازم به ذکر است دوره آموزشی  ضیافت اندیشه تکمیلی از تاریخ ۹ /۵/ لغایت ۲۵/۵/۹۰ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میگردد.

بزرگداشت شهید رضایی نژاد

مجلس بزرگداشتی به مناسبت ترور دانشجوی نخبه دانشگاه به دست عوامل مزدور اسرائیل و امریکا, با حضور مسئولین و مقامات کشور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدیان (ریاست محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها)  برگزار خواهد شد. 

زمان: شنبه 8/5/90 از ساعت 18/30 الی 19/30 

مکان: خ ملا صدرا - خ پردیس - دانشکده مهندسی مکانیک و صنایع