برگزاری کلاس اخلاق و عرفان

دومین کلاس عرفان و اخلاق روز یکشنبه مورخه 29/11/1391 در نماز خانه دانشکده عمران و نقشه برداری تشکیل گردید, بحثهای این کلاس شامل تفاوتهای سه گانه اخلاق و عرفان از دیدگاه شهید مطهری بود که برای شرکت کنندگان توضیح داده شد.

برگزاری اردوی جماران - نیاوران

اردوی جماران - نیاوران مورخ پنج شنبه 26/11/91 با حضور 30 نفر از دانشجویان برگزار شد. این اردو شامل بازدید از حسینیه جماران - منزل امام خمینی رحمة الله علیه و بازدید از نمایشگاه کتاب و پوستر  و کاخ نیاوران و موزه حوضخانه و لباسهای سلطنتی بود.

ادامه مطلب ...

کرسی آزاد اندیشی

کرسی آزاد اندیشی با موضوع انرژی هسته ای و نقش آن در تحریم ها 

 

زمان: دوشنبه 91/11/30


ساعت13 تا 15

 

مکان: دانشکده علوم کلاس 206 

 

از همه علاقه مندان جهت حضور دعوت بعمل می آید 

 

سخنرانی به مناسبت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حاج آقای مصطفوی در مورخه ۲۴/۱۱/۹۱ به مناسبت حضور بی نظیر مردم در حماسه سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخته و این حرکت عظیم را نشانه مردمی اسلامی و الهی بودن انقلاب دانستند. 

 

 

صبح سه شنبه قرائت زیارت عاشورا

در نمازخانه دانشکده علوم امروز صبح برنامه زیارت عاشورا با حضور جمعی از پرسنل محترم دانشکده و دانشجویان عزیز برگزار گردید.

قرائت .ترجمه و شرح آیات 131 الی133 سوره اعراف

دوشنبه بعد از اقامه نماز جماعت ضمن قرائت صفحه 166 شر ح وترجمه آیات 131 و 132و 133 از سوره اعراف پیرامون رفتار و عملکرد فرعون و قومش با حضرت موسی علیه السلام و نتایج آن رفتار ارائه گردید.

شرکت در جلسه شورای فرهنگی

در هفته گذشته با حضور حجت الاسلام بنکدار و معا ونت فرهنگی دانشکده علوم وسایر اعضا جلسه .جلسه فرهنگی بعد از نماز در روز دوشنبه 16 بهمن برگزار گردید.