کرسی تلاوت

امروز ۲۳/۱۲/۹۱ بعد از نماز ظهر و عصر با دعوت یکی از قاریان قرآن برنامه کرسی تلاوت به نحو مطلوبی با قرائت تحقیق در نمازخانه دانشکده برگزار گردید. برای دانلود فایل صوتی قرائت اینجا کلیک کنید.

 

 

برگزاری کرسی آزاد اندیشی

سه شنبه مورخ ۹۱/۱۲/۲۲ ساعت ۳۰/۱۳ الی ۱۶ کرسی آزاد اندیشی با حضور نزدیک به ۳۵ نفر از دانشجویان ومسول دفتر نهاد در دانشکده برگزار و افراد به بیان دیدگاهها و راهکارهای مورد نظر خود در زمینه برگزاری کرسی به نحو مطلوب پرداختند و همچنین شورای برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشکده با مسئولیت برگزاری هرچه بهتر کرسی از میان دانشجویان تشکیل گردید. 

شگفتیها در خلقت زنبور عسل از دیدگاه مهندسی

با رسیدن سیر قرائت و تفسیر قرآن به آیات 68 و 69 سوره مبارکه نحل بعد از نماز ظهر و عصر بحث از شگفتیهای خلقت زنبور عسل از دیدگاه مهندسی پرواز و معماری توسط دکتر محمودی در نمازخانه صورت می گیرد .  

جلسه مدیران اجرایی

جلسه مدیران اجرایی دانشگاههای  

 

صنعتی تهران در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 

 

زمان: سه شنبه 22/12/91 از ساعت 9 صبح الی 11 صبح   

مکان: سالن جلسات دفتر نهاد 

 

 

 

برگزاری کلاس اخلاق و عرفان

پنجمین کلاس اخلاق وعرفان روز یکشنبه مورخ 20/12/1391 در نمازخانه دانشکده عمران و نقشه برداری در حضور اساتید ودانشجویان برگزار گردید, در این جلسه چند ویژگی دیگر از مشخصه های عرفان اسلامی ومقایسه آن با عرفانهای کاذب مطرح و در باره تهذیب نفس جوانان توضیحاتی داده شد




سلسله جلسات احکام

حاج آقای مصطفوی مطابق با برنامه روزهای یکشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۹۱ نیز با بیان احکام شرعی حضار و نمازگزاران علاقه مند به فراگیری علوم اسلامی و فقهای رابا برخی از مسائل مورد نیاز ایشان آشنا نموده و نظر فقها و شارع مقدس را بیان نمودند. 

برگزاری کلاس تفسیر

جلسه تفسیر این هفته مطابق هفته های گذشته در روز شنبه مورخ ۱۹/۱۲/۹۱ توسط حاج آقای مصطفوی در خصوص سوره الفاتحه الکتاب برگزار گردید.