بهترین شما کسی است که قرآن را بیاموزد و دیگران تعلیم دهد

آموزش روانخوانی و تجوید قرآن کریم روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 12 برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نهاد دانشکده هوا فضا مراجعه شود آغاز کلاسها سه شنبه 3 اردیبهشت ماه

کرسی آزاد اندیشی

روز دوشنبه در ادامه کرسی آزاد اندیشی به سبکی نو  جلسه ای با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار گردید و حضار به بیان عقاید خود پیرامون مسائل مختلفی چون :تائیید و رد صلاحیت ها ،قانون اساسی ایران و سایر کشور ها ،انتخابات در کشور های مختلف و ... بحث و تبادل نظر کردند.

شهادت حضرت زهرا (س)

به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مراسمی در روز دو شنبه مورخ 92/01/26 پس از نماز ظهر و عصر در نماز خانه دانشکده برگزار گردید که طی مراسم حاج آقای مصطفوی به بیان مناقب و فضائل آن حضرت پرداخته و حضار از مداحی آقای حسن زاده استفاده کردند و در پایان از حضار با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.

کرسی تلاوت

روز چهار شنبه مورخ 92/01/21  مطابق معمول چهارشنبه ها کرسی تلاوت برگزار گردید که زیبایی نوع تلاوت مورد توجه دانشجویان و حضار قرار گرفت.

بیان مسئل شرعی و احکام

حاج آقای مصطفوی یکشنبه 18/01/92 بعد از نماز به ایراد سخن پرداخته و برخی احکام مورد نیاز را برای حضار بیان فرمودند.


مراسم عزاداری

به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم عزاداری مورخ  شنبه 92/1/24 در نمازخانه دانشکده علوم برگزار شد. و به همت جمعی از دانشجویان حلوای نذری تهیه گردید.


جمع آوری کمک مردمی جهت زلزله زدگان بوشهر

 

 

با توجه به پیام تسلیت مقام معظم رهبری جهت زلزله زدگان بوشهر  

و درخواست ایشان مبنی بر نقش آفرینی همگان جهت کاستن آلام زلزله زدگان 

صندوقی جهت جمع آوری کمک برای این عزیزان در دانشکده نصب گردید که اساتید و دانشجویان و کارمندان کمکهای خود را درون صندوق ریختند.