سوگواره شهادت حضرت زهرا (س) - شب دوم و سوم

سوگواره شهادت حضرت زهرا (س) که با همکاری نهاد رهبری و بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار گردید در شب دوم با سخنرانی حجه الاسلام و در شب سوم با سخنرانی حجه الاسلام میرلوحی پایان پذیرفت.


محفل انس با قرآن - جلسه هشتم

هشتمین جلسه محفل انس با قرآن در دانشکده برق و کامپیوتر برگزار گردید. در ابتدای این محفل جناب آقای طاووسی 10 دقیقه به قرائت پرداختند و در ادامه تفسیر آیات ابتدایی سوره مرسلات بیان گردید و 3 سئوال جهت مسابقه طرح گردید.



مجلس روضه مادر سادات سلام الله علیها

امروز یکشنبه 93/12/17 بعد از نماز عصر در مسجدالنبی (ص) دانشکده برق و کامپیوتر مجلس روضه مادر سادات (س) برگزار گردید.




مراسم سوگواره شهادت بی بی دو عالم سلام الله علیها

شب اول مراسم سوگواره شهادت بی بی دو عالم سلام الله علیها شنبه 93/12/16 به همت نهاد رهبری و بسیج دانشجویی در مسجدالنبی(ص) دانشکده برق و کامپیوتر برگزار گردید. مراسم با سخنرانی جناب حجه الاسلام فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، آغاز گردید و سپس با روضه خوانی و سینه زنی ادامه پیدا کرده و با اطعام عزاداران فاطمی پایان پذیرفت.




مراسم زیارت عاشورای ساختمان مرکزی

مراسم زیارت عاشورا در نماز خانه ساختمان مرکزی به همراه سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین فضلعلی در تاریخ یکشنبه 17 اسفندماه برگزار شد در این جلسه از ذاکرین اهل بیت که در طول سال گذشته در این جلسات به ذکر مصیبت پرداختند تقدیر به عمل آمد.