حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، روز سه شنبه مورخ 1394.3.26 حجت الاسلام مصطفوی به سخنرانی پیرامون فضایل این ماه و برنامه های در نظر گرفته شده توسط نهاد رهبری برای اجرا در ماه رمضان به صحبت پرداختند. ایشان سپس به بحث درباره سکوت و فوائد آن پرداختند.




سلسله بحث های مهدویت در دانشکده مکانیک، صنایع و مواد

در پی سلسله جلسات مباحث مهدویت روز سه شنبه 1394.3.12 حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی،در خصوص ظهور سفیانی و دجال بحث کردند. در پایان جلسه از حاضرین محفل پذیرایی به عمل آمد.



برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت نیمه شعبان در پردیس علوم



ایستگاه صلواتی در پردیس علوم


لازم به ذکر است برنامه تلاوت قرآن و ترجمه آن و نیز سخنرانی همه روزه در نمازخانه پردیس علوم برگزار می گردد و در ایام الله، موضوع سخنرانی بر پایه آن مناسبت تنظیم می شود.



برگزاری جشن نیمه شعبان در نمازخانه دانشکده مهندسی هوافضا

همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) مجلس بزرگداشتی همراه با سخنرانی حجت الاسلام بنکدار و پذیرایی شربت و شیرینی در نمازخانه دانشکده مهندسی هوافضا برگزار شد.




جشن نیمه شعبان

جشن نیمه شعبان با مولودی خوانی برادر گرمرودی و پخش شربت و شیرینی در مسجدالنبی دانشکده برق و کامپیوتر برگزار گردید.

همچنین نیز  اقدام به پخش شربت در لابی ساختمان دانشکده برق و کامپیوتر گردید.






بزرگداشت روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در نمازخانه دانشکده مهندسی هوافضا

شنبه مورخ نهم خرداد ماه در نمازخانه دانشکده مهندسی هوافضا مجلس بزرگداشتی برای روز ولادت آقا حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بنکدار مسئول نهاد رهبری دانشکده مهندسی هوافضا برگزار شد.


برگزاری شورای دانشکده مهندسی هوافضا

جلسه شورای دانشکده مهندسی هوافضا مورخه 4 خرداد ماه در اتاق جلسات دانشکده برگزار شد. در این جلسه ریاست جدید دانشکده جناب آقای دکتر ابراهیمی، مسئول نهاد رهبری دانشکده حجت الایلام و المسلمین بنکدار و اساتید و معاونین محترم دانشکده نیز حضور داشتند.