به مناسبت وحدت حوزه ودانشگاه

درسالروزشهادت روحانی مبارزشهیددکترمفتح وبزرگداشت وحدت حوزه ودانشگاه،دفترنهادعمران ونقشه برداری باهمکاری امورفرهنگی دانشکده نقشه برداری اقدام به برگزاری هم اندیشی به مناسبت مذکورنموده وضمن استفاده ازسخنرانان برجستۀ حوزوی ودانشگاهی به اساتید ودانشجویان ممتازجوایزی اهداء گردیدودرپایان عکس یادگاری نیزگرفته شد. 

سخنرانی منتشر نشده از شهید تهرانی مقدم

 بزرگداشت شهید تهرانی مقدم و شهدای عرصه علم وفناوری امروز 3شنبه از ساعت 10 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. 

 

سخنرانی منتشر نشده از شهید تهرانی مقدم

این محفل بسیار لذت بخشی است.حداقل برای من بسیار شیرین و لذت بخش بوده دیدن دوستان و یاران قدیمی و استادان خودم، من چند نکته را در محضر شما به صورت تیتروار عرض می کنم که می خواهم درآخر یک نتیجه گیری داشته باشم.
دربخش خمپاره درسپاه قوی ترین کار توسط شهید شفیع زاده انجام شد و این بزرگوار خدمات بسیار ارزنده ای را درگسترش این سلاح درسپاه داشتند، خمپاره ای که خدمت عزیزان عرض می کنم شاید خیلی چیز ساده ای به نظر بیاد ولی در زمان جنگ ارزشش از موشک شهاب 3فعلی هم بیشتر بوده و گلوله اش هم مهم تر و با اهمیت تر بوده است، پیشکسوت و راه انداز توپخانه

ادامه مطلب ...

برگزاری کرسی آزاداندیشی

  

  دفترنهاددانشکدۀ عمران ونقشه برداری درنظردارد ،اولین نشست ضرورت برگزاری کرسی های آزاداندیشی راامروزدوشنبه: 28/09/90ساعت: 15-13درمحل ساختمان آموزش دانشکده عمران کلاس 308برگزارنماید.