دومین دوره کارگاه معرفت افزایی ویژه اساتید در دانشگاه خواجه نصیر

               

حجت‌الاسلام والمسلمین میر محمدی معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار نشریه نثر نصیر اظهار داشت: تمام اساتید به برنامه‌های معرفتی علاقه مند می باشند و استمرار این برنامه‌ها در کنار برنامه‌های آموزشی دانشگاه از خواسته‌های اساتید می باشد.             

ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزار فرهنگی بسوی ظهور (منجی)

نرم افزار فرهنگی بسوی ظهور (منجی) که حاصل تلاش جمع کثیری از عناصر فعال و معنوی حاضر در نهاد رهبری دانشکده ی برق و کامپیوتر  می باشد دارای بخش های متعدد و منحصر به فردی است که در ذیل به آن اشاره شده است . این نرم افزار را هم اکنون می توانید از دفتر همین واحد نهاد بصورت رایگان تهیه نمایید .


حضور دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در محضر رهبر انقلاب

ریاست دانشگاه و مسئول نهاد رهبری همراه جمعی از دانشجویان در مراسم عزاداری دانشگاهیان در روز اربعین حسینی در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر انقلاب شرکت کردند.

 

 

 

 

برگزاری کلاس حفظ قرآن

 امام خامنه ای:

حرکت قرآنی در کشور به گونه ای گسترش و استمرار یابد که ملت ایران با برخورداری از حداقل 10 میلیون حافظ قرآن به ملتی پولادین تبدیل شود. 

 

کانون قرآن و عترت خواهران نهاد رهبری در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اقدام به برگزاری کلاس حفظ قرآن ویژه خواهران در ترم دوم سال تحصیلی 90-91 می نماید. 

از خواهران علاقه مند دعوت می شود جهت ثبت نام به دفتر نهاد خواهران واقع در دانشکده علوم مراجعه نمایند.  

 

 

مراسم اربعین حسینی

            

 

 

بمناسبت اربعین سید و سرور آزادگان عالم حضرت سیدالشهدا(ع) ویژه برنامه ای تحت عنوان با عاشورائیان در حسینیه دانشکده هوافضا برگزارمیگردد.  

 

زمان:چهارشنبه ۲۱/۹/۹۰ بعدازنماز ظهر وعصر         مکان: حسینیه دانشکده هوافضا 

 سخنران : حجت الاسلام والمسلمین رضایی ومداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت