تلاوت هر روز قرآن کریم در ماه ماه مبارک رمضان در دانشکده مهندسی هوافضا

در ماه مبارک رمضان هر روز پس از برگزاری نماز عصر و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بنکدار، با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشکده هوافضا، ریاضی و کارمندان دانشکده مکانیک مستقر در دانشکده هوافضا بخش هایی از جزء سی ام قرآن کریم تلاوت می شود.


برگزاری هفتمین جلسه کارگاه اخلاق حرفه ای ویژه پرسنل محترم دانشکده مهندسی هوافضا

هفتمین جلسه کارگاه اخلاق حرفه ای در روز سه شنبه مورخ 9 تیرماه 1394 قبل از نماز ظهر با تدریس حجت الاسلام بنکدار در محل نمازخانه دانشکده مهندسی هوافضا با حضور پرسنل محترم دانشکده مهندسی هوافضا، دانشکده ریاضی و برخی از پرسنل دانشکده مکانیک مستقر در دانشکده هوافضا برگزار شد. همچنین بعد از اتمام جلسه، نماز جماعت ظهر و عصر با حضور هیئت علمی، ریاست دانشکده، جمعی از دانشجویان و همچنین همکاران شرکت کننده در کلاس برگزار شد.

برگزاری ششمین جلسه کارگاه اخلاق حرفه ای ویژه پرسنل محترم دانشکده مهندسی هوافضا

ششمین جلسه کارگاه اخلاق حرفه ای در روز دوشنبه مورخ 8 تیرماه 1394 با تدریس حجت الاسلام بنکدار در محل نمازخانه دانشکده مهندسی هوافضا با حضور پرسنل محترم دانشکده مهندسی هوافضا، دانشکده ریاضی و برخی از پرسنل دانشکده مکانیک مستقر در دانشکده هوافضا برگزار شد.


سخنرانی، قرائت و تفسیر قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان

در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، حجه الاسلام معروفی به سخنرانی پیرامون فضایل عبادت در ماه مبارک پرداخته و در ادامه با حضور دانشجویان و اساتید به قرائت یک حزب از قرآن پرداختند.

در انتها جلسه با تفسیری از آیات قرائت شده پیرامون مسائل اخلاقی پایان پذیرفت.






تلاوت هر روز قرآن کریم در دانشکده مکانیک، صنایع و مواد در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان هر روز پس از برگزاری نماز عصر و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی، با حظور جمعی از اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشکده مکانیک، صنایع و مواد بخش های ابتدایی جزئی از قرآن کریم تلاوت می شود.









برگزاری سلسله جلسات سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی در ماه مبارک رمضان

این سلسله جلسات از چهار شنبه 1394.3.28 شروع شده و ان شاءالله تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.  در این جلسات حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی، هر روزه پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در نمازخانه دانشکده مکانیک، صنایع و مواد به بحث در مورد مسائل اخلاقی و مسائل روز می پردازند.