بیانیه در اعتراض به هتک حرمت امام در روز۱۶ اذر در

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم  

<< فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا>>

عده ای منافق درلباس دانشجو ی منتقد بار دیگر با توهین و جسارت به تصویر مقدس امام راحل(ره) داغ آن پیر فرزانه را در دل ملت تازه کردند.

 اندک مدعیان دروغین خط امام که ریاکارانه شعار پیروی از امام خمینی(ره) را سر می‌دهند و در عمل جز همراهی با دشمنان قسم خورده امام خمینی(ره) یعنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار چیزی در پرونده خود ندارند با حضور در جمع های منتقد دانشجویی سعی در پنهان کردن اعمال خود داشتند ، اما پرده تزویر از چهره خود برافکندند.

کسانی که در دوره تسلط بر دولت در روزنامه‌های وابسته به خودشان مقاله می‌نوشتند و از پیوستن امام(ره) به دوره تاریخ دم می‌زدند، امروز با پاره کردن عکس‌های آن حضرت می‌خواهند همان آرزوهای کودکانه خود را جامه عمل بپوشانند.

 زهی خیال باطل که امام در قلب همه ملت ماست و تصویر نورانی‌اش در جان و دل فرد فرد ایرانیان بلکه مسلمانان جهان و بلکه همه مستضعفان عالم است و خمینی تا ابد زنده است.

عاقبت جسارت‌کنندگان این ساحت قدسی جز همان نیست که با چادر زنانه از میدان بگریزند و چون اسلافشان به زباله‌دان تاریخ درافتند.                 
 این اهانت راکه داغ فقدان امام خمینی(ره) را در دل ملت ایران زنده کرد تعزیت می‌گوییم و روز یکشنبه 22/9/88 در مساجد و نماز خانه های دانشگاه بعد از نماز عصر، اساتید و دانشجویان واقعی پیرو خط امام این اقدام هتاکان را محکوم خواهند کرد.

نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

21/9/88