12 بهمن روز ورود امام خمینی


  فرا رسیدن 12 بهمن سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی بر همه ملت شریف شهید پرور ایران مبارک باد .

غنچه ها بشکفتند و گلها باز شدند، ابرها رفتند و آسمان روشن شد ، چشمها از خوشحالی اشک شوق ریختند قلمها آماده نگاشتن شدند ابراز احساسات همگی را فرا گرفت بوی عطر ازسوی فرودگاه مهرآباد ایران را عطرآگین کرد، امواج صدای دلنشین هواپیمای امام (ره) بر روی آسمان ایران جهان را لرزاند ، دیری نگذشت که کشتی نجات ایران عزیز به زمین نشست و فرشته آن در بهشت زهرا جای گرفت او از صبح ازل تا ظهر در بهشت زهرا هستی خویش را به حراج وفا گذاشت صدای دلنشین آن سرو بلند قامت چنان در قلب ایرانیان جای گرفت که یکباره چهره آدمیان را عوض کرد و افکار همگی را در داخل و خارج در یک مسیر حقیقی به حرکت درآورد.

بر این اساس فندانسیون انقلاب اسلامی ریخته شد و حکومت عدل الهی با سرفرازی ملت ایران و رهبری حضرت امام (ره) بنیانگذاری شد و ایران از زیر بوغ استکبار جهانی رها شد .


انقلاب اسلامی همانند گلی در حال شکفتن بود که وجودش تحت هجوم بادی سهمگین قرار گرفت. از یک طیف با تهاجم نظامی مجهز و آماده و از سوی دیگر ایران از هرگونه تجهیزات دفاعی بی بهره بود که بتواند از خود دفاع کند و فقط و فقط به نیروی لایزال الهی مجهز بود و بس با توجه به این روند تاریخی سخنان گهربار و دستور حضرت امام (ره) او همچون دژی مستحکم در مقابل لشکر چندصدی هزار نفری که سرتاسر مرزهای ایران را صف ارایی کرده بودند ایستاد و با اراده ی اهنین و متوسل به نیروی ایزد منان در مقابل دشمنان اسلام قدخم نکرد همانند یک لشکر چندین هزار نفری که در روز عاشورا رو در روی یاران با وفای حسین (ع) صف ارایی کرده بودند قرار گرفت و درسی به جامعه بشریت اهدا کرد که در طول تاریخ بی نظیر شد .


او توانست موجی عظیم و تاریخی در سراسر ممالک اسلامی و غیر اسلامی ایجاد نماید که در طول تاریخ بی سابقه است. حضرت امام (ره) جنگ را رهبری نمود و در مقابل استکبار جهانی و یزیدیان زمان با یاران باوفایش سپاه انقلاب ، بسیج و مردم توانست شهرها و سرزمینهایی که توسط رژیم خونخوار صدام تحت اشغال خود درآورده بودند به حول وقوه الهی از گرداند و به دنیا ثابت کرد رسیدن به هدف مقدس در راه خدا فقط توکل به نیروی با عظمت معشوق حقیقی اش و سپس شجاعت ، شهامت ،و شهادت تحت فرماندهی و مدیریت قوی با برنامه ریزی اسلامی و اساسی لازم الاجرا است.


او همچون کوهی مستحکم در مقابل تمام مشکلات ایران در داخل و خارج ایستاد و همه وجود خویش را در راه انقلاب و اسلام اهدا کرد و به اهداف مقدس خویش دست یافت و امواج سخنانش جهان را به لرزه درآورد ملتها را بیدار و سلطه گران را رسوا نمود. او پدری مهربان ، ساده زیست ، فداکار ، تیزهوش ، اینده نگر ، شجاع ، دلیر ، باتجربه، باکمال و با ابراز احساسات، نسبت به مردم و مستضعفان جامعه با تصمیم گیریهای قاطع در برابر ابر جنایتکاران تنها او بود و خدایش ، که هستیم مدیونش، نگاهش همچون نور با برکتی که سرتاسر ایران اسلامی را روشن نگه داشته و سپس شمع وجودش خاموش و از اسمان ایران رخت بر برست و به ملکوت اعلی پیوست چه ابرهایی که بخاطرش گریستند و چه شمعها و چه پروانه هایی که سوختند.


آثار ارزشمندش در گرمسیر سینه ی دلها کاشته شد و روشنایی چراغش راهنمای راه بشریت شد که هیچگاه خاموش نخواهد شد نظر به این امر شفاف و حیاتی موظفیم ادامه دهنده راه بی پایانش باشیم که هستیم تا بپیماییم و برسیم بر آن آینه تمام نمای ابدیت.


این زبان و این قلم رقم زد همچو وصفش                   در کلامم چون نگنجد از کمالات و صفاتش