ثبت نام اولیه عمره دانشگاهیان 90

جهت ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید. 

www.labbaik.com

       نکات مهم درباره ثبت نام دختران مجرد 
        

      1- با توجه به تصمیم سفارت عربستان در سال جاری مبنی بر عدم صدور ویزا برای دختران مجرد ؛ امکان اعزام دانشجویان دختر مجرد به عمره وجود ندارد لذا از ثبت نام در سایت خود داری فرمائید .      2- اعزام دانشجویان دختر فقط با همسر (با لحاظ شرایط) میسر می باشد و اعزام ایشان به همراه پدر ،مادر ،خواهر و ... امکانپذیر نمی باشد .      3- هیچ گونه سهمیه ای برای دانشجویان دختر مجرد به دانشگاه ها اختصاص نیافته است، لذا دانشگاه ها مجاز به ثبت نام و قرعه کشی از دختران مجرد نخواهند بود .      4- امکان اعزام دانشجویان دخترمجرد به همراه یکی از محارم به عتبات عالیات کشور عراق فراهم گردیده است که برای ثبت نام می توانید از اینجا ثبت نام نمایید .      5- توجه فرمائید که ستاد عمره دانشگاهیان در عدم اعزام دختران مجرد تصمیم گیرنده نبوده و این ستاد با اعلام تاسف از عدم توانائی اعزام دختران در سال جاری خواهشمند است از تماس با ستاد در این رابطه خودداری فرمایند .

ثبت نام بصورت دانشجویی متاهلی همراه با همسر
      

      1- این بخش ویژه دانشجویان متاهلی است که مایلند همراه با همسر(2 نفره) و یا همراه با همسر و یک فرزند (3 نفره) مشرف شوند .
      2- دانشجویانی که تمایل به اعزام متاهلی 3 نفره دارند می بایست سن فرزندشان بالای 2 سال باشد و در صورتی که سن فرزند کمتر از 2 سال باشد (به دلیل اینکه فرزند زیر 2 سال؛ نفرمحسوب نمی شود)، می بایست به صورت 2 نفره ثبت نام نمایند.لیکن درج مشخصات فرزند در محل مشخص شده فرم ثبت نام الزامی است .
      3- منظور از سن فرزند بالای دو سال، سن از تاریخ تولد تا روز پرواز (تقریباً اردیبهشت 1390) می باشد .
      4- متاهلین سه نفره علاوه بر اعزام فرزند بالای 2 سال می توانند یک فرزند زیر 2 سال نیز همراه ببرند. لیکن درج مشخصات فرزند در محل مشخص شده برگه ثبت نام الزامی است .
      5- امکان همراه بردن فردی غیراز همسریا فرزند(مثل: پدر، مادر و ...) وجودندارد .
      6- در صورت ثبت نام در قسمت متاهلین، امکان ثبت نام در کاروان های مجردین و اساتید وجود نخواهد داشت .
      7- در هنگام ثبت نام نوع ثبت نام (2 نفره و 3 نفره) دقت فرمایید. در صورت پذیرفته شدن 3 نفره در قرعه کشی امکان اعزام 2 نفره و حتی مجردی و بالعکس ممکن نمی باشد .
      8- امکان ثبت نام دانشجوی به همراه فرزند(بدون همسر) میسر نمی باشد .


       هزینه سفر

      1- هزینه سفر برای نوع دانشجویی متاهلی همراه با همسرحدود 750 تا 850 هزار تومان برای هر نفر خواهد بود .
      2- هزینه سفراعزام فرزند دانشجویان حدود 70 تا 80 درصد هزینه بزرگسال می باشد .
      3- کلیه برگزیدکان قرعه کشی می بایست در مرحله اول مبلغ 250هزار تومان برای هر نفر به عنوان علی الحساب واریز نمایند .
            تذکر- با رایزنی های انجام گرفته با بانک ملت، دانشجویان محترم می توانند برای پرداخت مابقی هزینه سفر خود و همسرشان از وام قرض الحسنه عمره دانشگاهیان استفاده نمایند (به فرزند وام تعلق نمی گیرد) .

ثبت نام دانشجویان پسر مجرد (فردی-تنها)
      

      1- این بخش ویژه پسران مجرد و همچنین پسران متاهلی است که به هردلیل می خواهند به صورت تنها و فردی مشرف شوند .
            تذکر- چنانچه دانشجوی پسر متاهلی شرایط تشرف همراه با همسر خود را ندارد، می تواند در این بخش ثبت نام و در قرعه کشی بصورت فردی شرکت نماید .
      2- با توجه به مصوبه شورای عالی حج حداکثر سن دانشجویانی که بصورت فردی مشرف می شوند، تا اردیبهشت 90 می بایست کمتر از چهل سال باشد .
      3- در صورت ثبت نام و موفقیت در قرعه کشی بخش مجردین(فردی-تنها) ، امکان ثبت نام در کاروان های متاهلین(همراه با همسر) و اساتید وجود نخواهد داشت .
      4- پس از انتخاب نوع ثبت نام و ثبت مشخصات و اطلاعات در سامانه ،‌ برگه ثبت نام برای شما صادر خواهد شد که می بایست از این برگه( فرم) رونوشت (پرینت) گرفته ونزد خود نگه دارید .
            تذکر- پس از تکمیل برگه ثبت نام در سامانه، امکان پرینت فرم در هر موقع که به پرینتر دسترسی دارید با وارد کردن کد ملی فراهم می گردد .
            تذکر- درضمن با توجه به سامانه بودن قرعه کشی، نیاز به تحویل پرینت فرم ثبت نام به دانشگاه نمی باشد .
      5- کد ملی با سامانه ثبت احوال مرتبط بوده و مبنای کلیه اقدامات، کد ملی ثبت شده در سامانه خواهد بود و امکان تغییر کد ملی در هیچ مرحله ای از ثبت نام و یا اعزام وجود ندارد .
            تذکر- امکان ثبت نام دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در ایران وجود ندارد .
      6- هزینه سفر برای نوع پسران مجرد حدود 700 تا 800 هزار تومان خواهد بود .
      7- کلیه برگزیدکان قرعه کشی می بایست در مرحله اول مبلغ 250 هزار تومان به عنوان علی الحساب واریز نمایند .
            تذکر- با رایزنی های انجام گرفته، دانشگاهیان محترم می توانند برای پرداخت مابقی هزینه سفر از وام قرض الحسنه عمره دانشگاهیان استفاده نمایند .

ثبت نام ویژه اساتید محترم       

      1- این بخش ویژه اساتید، اعضاء هیئت علمی و مدرسان دانشگاه ها است که تقاضای اعزام به صورت فردی(1 نفره) یا همراه همسر(2 نفره)و یا همراه همسر و یک فرزند (3 نفره)را دارند؛ می باشد .
      2- این سهمیه ویژه اعضاء هیئت علمی و مدرسان دانشگاه و همسرشان بوده و امکان واگذاری آن به سایراعضای خانواده (پدر و یا مادر) وجود ندارد .
      3- امکان اعزام مجدد اساتیدی که قبلاً از طریق عمره دانشجوئی(دانشگاهیان) مشرف شده اند وجود ندارد .
      4- اساتید محترم در بخش ثبت نام حتماً می بایست تعداد نفرات اعزامی (یک نفره – دو نفره – سه نفره) را مشخص نمایند .
            تذکر- فرزند زیر دوسال یک سهمیه محسوب نمی شود و همراه داشتن او بلامانع است (این در صورتی است که سن او در روز پرواز زیر 2 سال باشد) .
            تذکر- در انتخاب تعداد نفرات، فرزند زیر دوسال خود را یک نفر حساب نفرمایید .
      5- لطفا مرتبه و نوع هیئت علمی خود را به دقت در سامانه ثبت نمایید .
      6- در صورت ثبت نام و موفقیت در قرعه کشی بخش اساتید، امکان ثبت نام در کاروان های مجردین و متاهلین(همراه با همسر) وجود نخواهد داشت .


       مراحل ثبت نام اولیه      

   پس از انتخاب نوع ثبت نام و ثبت مشخصات و اطلاعات در سامانه

،‌ فرم ثبت نام برای شما صادر خواهد شد که می بایست از این فرم پرینت گرفته و آن را نزد خود نگاه دارید

      1- پس از تکمیل فرم ثبت نام در سامانه، امکان پرینت فرم در هر موقع که به پرینتر دسترسی دارید با وارد کردن کد ملی فراهم می گردد .
      2- کد ملی با سامانه ثبت احوال مرتبط بوده و مبنای کلیه اقدامات، کدملی ثبت شده در سیستم خواهد بود و امکان تغییر کد ملی در هیچ مرحله ای از ثبت نام و یا اعزام وجود ندارد .
            تذکر- امکان ثبت نام افرادی که دارای کدملی معتبر ایرانی نباشند، وجود ندارد .


       قرعه کشی      

   قرعه کشی عمره اساتید به صورت متمرکز و توسط نرم افزار انجام خواهد شد

      1- پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی انجام و نتایج از طریق سایت ستاد عمره دانشگاهیان (به نشانی www.labbayk.com) و پیام کوتاه به اطلاع دانشگاهیان محترم خواهد رسید .      2- هزینه سفر برای نوع اساتید حدود 750 الی 850 هزارتومان برای هر نفر خواهد بود .      3- کلیه برگزیدکان قرعه کشی می بایست در مرحله اول مبلغ 250 هزار تومان برای هر نفر به عنوان علی الحساب واریز نمایند .            تذکر- با رایزنی های انجام گرفته، دانشگاهیان محترم می توانند برای پرداخت مابقی هزینه سفر از وام قرض الحسنه عمره دانشگاهیان استفاده نمایند .